Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Thursday, September 20, 2012

Kejahatan Israel Yahudi


campaign image

Kejahatan bangsa yahudi yang lebih dikenali dengan Israel memang jelas nyata dari dulu, kini dan selamanya sehingga dicatit di dalam Kitab Suci Al-Quran. Terbaru sehingga seluruh Umat Islam seluruh dunia membanjiri jalan-jalan raya untuk melahirkan ketidak puasan di atas kebodohan dan kekurang ajaran bangsa yahudi yang selalu menimbulkan ketegangan agama.

Filem dan karikatur penghinaan sengaja direka dan diterbitkan bangsa yahudi dan sekutunya untuk membangkitkan kemarahan Umat Islam seluruh dunia. Apabila Umat Islam bertindak ke atas kejahatan yang mereka cetuskan, mereka labelkan orang Islam tersebut pelampau dan pencetus keganasan. Inilah yang sentiasa dilakukan oleh bangsa yahudi untuk memfitnah Umat Islam.

Sekutu utama paksi kejahatan Israel ialah amerika, perancis, denmark  dan Negara barat yang tidak faham dan tidak pernah mahu memahami ajaran agama selain agama mereka. Disebabkan sikap tidak ambil peduli dan angkuh pemimpin mereka telah menyebabkan wujudnya tragedi sebegini. Hak orang Islam diperlekehkan oleh mereka.


Sebagai Umat Islam, kita patut bersatu menentang perkara sebegini tanpa mengira asal usul dan latar belakang kerana Islam itu sendiri tidak pernah membeza-bezakan umatnya seperti agama lain. Bagi Islam, semua manusia adalah sama dan Umat Islam itu bersaudara. Oleh itu, marilah kita bersatu menggunakan seluruh tenaga, harta dan apa sahaja yang kita ada untuk mempertahankan kesucian Agama Islam. Selain daripada keluar berhimpun dijalanan, kita ada kuasa untuk memboikot barangan yang diimport dari Negara paksi kejahatan ini. Janganlah kita menjadi penyokong mereka tanpa kita sedari.

No comments: