Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Wednesday, May 5, 2010

HE..HE..HE..AKHIRNYA BEBAS GAK


Terima kasih la kepada semua yang memahami jiwa ini. Akhirnya dapat juga bebas dari masalah asrama. Kepada 9 budak hitam yang tinggal tu diucapkan syabas dan tahniah la kerana setia dan memang berjiwa kental kerana sanggup meluangkan masa dan tenaga untuk mendidik manusia yang berada dalam asrama. Ucapan terima kasih juga kepada pentadbir sekolah kerana memberi peluang untuk merasa hotel 5 bintang kat asrama tu. 

Kami ingin memohon maaf atas apa yang telah kami lakukan kerana apa yang berlaku bukannya disengajakan. Dan kami dengan rela hati untuk menerima teguran, sindiran dan kritikan yang boleh mendatangkan manfaat kepada kami. Dan terima kasih juga kepada semua yang mengambil berat dengan hal ini (samada yang hanya untuk perli, simpati dan sebagainya. Tuan/puan sendiri yang tahu) . Hanya ALLAH S.W.T. sahaja yang tahu dan dapat balas jasa tersebut.

Sekian Wassalam..

2 comments:

Muhaza said...

ok la tu

Anonymous said...

bukan mudah untuk menjalankan tugas sebagai warden klu x kuat mental n fizikal....dulu,pernah gak merasa jd warden x rasmi semasa tgh praktikal...berdepan dgn pelajar yg pelbagai ragam cukup menguji keimanan....yg plg byk kena korban adalah masa dan privasi diri....apa2 pun, kepada yg masih bertahan sebagai warden terutamanya yg bertugas di sekolah teknik n vokasional, tahniah diucapkan dan semoga anda dirahmati selalu...