Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Saturday, September 19, 2015

Mode bermalasan


Alhamdulillah..semalam selamat sampai kat umah dalam pukul 5 petang. Singgah terus kat rumah mertua di Sri Aman. Malam tadi terpqksa tidur lambat melayann karenah anak dulu. Baru 2 hari tinggal. Sampai rumah terus ajak berjalan. Bawa la keluar pusing bandar tu sekejap. Ingat dah bawa boleh la rehat, tapi dorang tak nak tidur juga. Dah nak pukul 11 baru senyap. Tu pun sebab lampu tv semua dah tutup. Dah gelap baru senyap. Huhu.. Bangun pagi masih lagi terasa sakit urat di henjut van dengan perjalanan lebih 9 jam. Hari guling-guling je kerja aku. Adoi seksa betul. Pertandingan semalam kami menang satu kategori iaitu produk guru. Penguba sakit urat. Yang lain dapat sijil penyertaan sahaja. Tahun depan jadi tuan rumah pula. Harap pihak pengurusan buat persediaan awal supaya program berjalan lancar.
Post a Comment