Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Sunday, December 22, 2013

Klinik Kesihatan To' Uban

Aduh! sedih tengok Klinik Kesihatan To' Uban (KKTU) ni. Banggunan dah ok. Kefungsian dah bertambah. Pelanggan pun ramai. Tapi keadaan KKTU ni macam tak terjaga. Sayang sungguh dengan aset kerajaan ni. Tak malu ke pengurusan yang sedia ada tu. Tengok la penunjuk arah tu. Yang paling sedih sekali yang aku lihat ialah jadual tugas untuk kes kecemasan selepas waktu pejabat ada disediakan tetapi tiada apa-apa maklumat yang boleh membantu pelanggan atau pesakit. Kalau la betul ada kecemasan waktu tu, mati dulu kot pesakit tu. Mohon la kerjasama pengurusan untuk memperkemaskan lagi pengurusan disitu.

Penunjuk arah yang dah lusuh.

Plan kedudukan yang mengelirukan.

Carta semasa Kecemasan yang tak lengkap.
Post a Comment