Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Wednesday, June 30, 2010

SYAITAN yang MENYAMAR sebagai MANUSIA


Inilah hakikat yang berlaku zaman sekarang. Tengoklah betapa hinanya manusia tersebut yang tergamak membuang bayi yang tidak berdosa semata-mata untuk menutup perbuatan zina mereka. Cerita ini bukanlah perkara baru di negara kita dan boleh dikatakan sudah basi. Tapi dimanakah undang-undang syariah untuk membanteras gejala ini dan bagaimana pendekatan dari pihak berkuasa dan kerajaan?

Sekarang tersebarnya rakaman-rakaman dan video-video lucah sangat berleluasa dan lebih teruk ada pelakon yang beraksi adalah dikalangan umat islam sendiri. Jahil sangatkah manusia ini yang sanggup merakam dan menyebarkan kejahatan sendiri ataupun mereka ini memang berotak lembu?

Tengoklah laporan-laporan akhbar yang menjadikan berita sebegini sebagai isu sensasi. Tapi berita yang disebarkan bukannya dijadikan pengajaran oleh yang lain tetapi menjadi ikutan pula untuk menunjuk terutama remaja yang hanya suka berseronok diluar sana.

Negara kita telah pun maju dari segi pembangunan materialistik tetapi dalam bidang agama dan jati diri umat islam, kita semakin jauh ketinggalan dek mengejar keduniaan. Oleh itu,sama-samalah kita berubah minda, 1MALAYSIA, ISLAM DIDAHULUKAN, AKHLAK DIUTAMAKAN.

Antara Kerja syaitan.



No comments: