Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Thursday, June 3, 2010

PBB Lembu Zionis



Alhamdulillah.. Bersyukur kita kepada Allah kerana kesemua sukarelawan rakyat Malaysia seramai 12 orang yang menaiki kapal Mavi Marmara yang ditawan Israel selamat daripada kejahatan zionis semasa misi kemanusian ke Gaza. Satu lagi kapal Malaysia masih lagi meneruskan perjalanan menuju ke Gaza untuk menghantar barang-barang keperluan seperti alatan perubatan, makanan dan sebagainya.
 
Semoga semua anak kapal dan kru didalam kapal Rachel Corrie selamat tiba di Gaza dalam misi menghantar keperluan ke Negara Palestin tersebut. Sama-samalah kita berdoa supaya tidak ada halangan dari pihak zionas dan misi mereka Dipermudahkan oleh Allah S.W.T.

PBB sepatutnya mengutuk keras serangan israel keatas kapal misi kemanusian yang tidak mempunyai sebarang senjata yang dilayan seperti sebuah kapal perang tetapi hanya membisu. Badan yang sepatutnya menjaga keamanan itu malah bersekongkol dengan zionis dan membiarkan sahaja tindakan biadab israel. 

Memang beginilah kegiatan yang dilakukan oleh musuh-musuh Islam yang berusaha untuk menghancurkan Islam. Negara-negara Islam sepatutnya mengambil iktibar diatas apa yang berlaku dari dulu sampai sekarang dan bersatu untuk menentang musuh-mush Islam yang tidak bertamadun ini.



No comments: