Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Friday, May 15, 2015

Selamat Hari Guru 2015

Alhamdulillah..di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU terutama sekali kepada Mek, Arwah Ayah, adik-beradik, yang mendidik saya dari lahir hingga kini masih lagi memberi bimbingan dan dorongan. isteri dan anak-anak yang selalu menceriakan, cikgu-cikgu yang pernah mencurahkan kudrat dengan penuh iltizam mengajar dan mendidik saya sehingga saya menjadi manusia sekarang. Dengan ucapan ribuan terima kasih kepada cikgu-cikgu Sek. keb. Tok Uban (1990-1995), SMK. Tok Uban (1996-1998), S.M. Teknik Kuala Krai (1999-2000), UITM (2001-2007), PUSPATRI (2008), UTHM (2009). Jasa kalian semua masih dikenang.
Selamat Hari Guru kepada keluarga saya yang ramai dikalangan cikgu, rakan seperjuangan dan semua guru yang masih cekal dan tabah mendidik anak murid masing-masing supaya lebih berjaya daripada diri sendiri.
Keikhlasan kalian mendidik anak bangsa akan mendapat keredhaan Allah S.W.T.

No comments: