Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Monday, March 3, 2014

CUCU SENGAL SEGALA SENGAL HAHAHAHAHA

Cucu: hai nek..tengah buat ape tu..?

Nenek: cari daun palas ni haa..

Cucu: utk apa daun palas nek..?

Nenek: utk buat ketupat..

Cucu: ketupat utk apa nek..?

Nenek: utk makan nanti

Cucu: ohh...Skarang nenek buat apa..?

Nenek: cari daun palas..

Cucu: utk apa ah..??

Nenek: mau buat ketupat dah cakap tadi kan..

Cucu: ketupat tu utk apa nek..?

Nenek: utk makan la..Takkan utk melastik pulak..

Cucu: ohh gitu..

Nenek: dah laa pegi main sane..jgn kacau nenek..

Cucu: kenapa..?

Nenek : sbb nenek sibuk...

Cucu: sibuk buat apa..??

Nenek: cari daun palas laa kan da cakap tadi..

Cucu: daun palas utk..??

Nenek: utk buat KETUPAT KETUPAT KETUPAT..!!!

Cucu: nenek ckp dgn sape tu..?

Nenek: dgn kau la..!!

Cucu: nape menjerit..? sy dekat jew pon.

Nenek: sbb kau tak pandai faham2..Tak pakai mata utk tgok org tgah buat kerja...

Cucu: buat keja apa..??

Nenek: arrrrrghhhhhhhh!!!CARI DAUN PALAS laa bodoh..!!!

Cucu : utk ape..??

Nenek : bodoh nyee cucu aku nih.. Utk makan..!!!

Cucu : ada beras kat rumah , nape nenek nak makan daun palas pulak..?

Nenek : cucu ku yg paling kiut , pandai n hensem... Sebelum aku dpt strok baik kau biar aku buat keje cari daun palas..jangan kacau taw..!!!

Cucu : yg betul2 nye ni nenek nak cari daun palas kew atau cari strok..? Strok tu ape..? Dia hijau jugak mcm daun palas..?

Nenek : adoi banggang nye tanak phm..!!!

Cucu: tanak..? sy cucu laa nek bukan anak nenek.. nenek stress kew nek..??

Nenek : yew aku stress..!! aku sakit kepala..!! aku mau gila..! Aku stress stress stress...!!

Cucu : kalo cari daun palas boleh stress , nape nenek masih juga mau cari..?

Nenek : CUKUP !!! JANGAN TANYA LAGI..!!! BAGUS KAU BALIK RUMAH SKARANG..!!!!

Cucu : haa ok la .. Nenek tanak ikut balik..??

Nenek : tidak..! aku ada kerja..!!

Cucu : kerja apa..?

Nenek : cari daun palas

Cucu : utk ape daun palas ah..??

Nenek: arrgghhh..!!! Tidak..!! Tidak..!!!! Tidak..!!!!!!!!

*Terus nenek dia lari laju2 , tak tengok belakang pun.. Kalau korang nmpak org tua masih lari2 , jgn ckp pasal daun palas ahh..


Sensitif tu.. hehe :)
Post a Comment