Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Friday, August 27, 2010

Rakyat Indon Xsedar Diri

Memang kurang ajar rakyat indonesia yang telah membakar dan meludah bendera, membaling najis ke Kedutaan Malaysia dan macam-macam tuduhan lagi yang dilemparkan. Si bangsat tu tak sedar diri bahawa berapa ramai rakyat indon yang mengemis di Bumi Malaysia ni. si bangsat sepatutnya rasa bertuah kerana Malaysia adalah negara pertama yang akan menghulurkan bantuan kepada si miskin ni bila berlakunya bencana alam ataupun sebagainya.

Media indon adalah faktor utama yang menjadi tonggak kepada tindakan bodoh yang yang dilakukan rakyat indon ini. Manakala kerajaan indon pula yang mengambil sikap sambil lewa menyemarakkan lagi kebodohan rakyat mereka.

indon sepatutnya sedar dan insaf dengan pelbagai bencana yang telah diturunkan kepada mereka seperti tsunami, gunung berapi dan banjir besar. Tapi mereka melakukan tindakan sebaliknya yang menyerlahkan lagi kebodohan daripada keangkuhan dan kedangkalan mereka.

Sedar lah wahai indon-indon sekalian. Insaflah dan betulkan balik cara dan sikap kamu terhadap jiran yang telah banyak membantu anda sebelum kamu menyesal.


No comments: