Ditulis oleh;
.
-->
TQVM FOR CLICK

Monday, December 25, 2017

Siapa yang bertuah ni??

saya nak buat contest untuk follower bertuah saya..

 tolong share sebanyak yang mungkin ye.

siapa bertuah saya akan umum dalam blog saya.

 syaratnya senang sahaja.
*follow blog saya dgn tekan 'Ikut' sepertui dalam gambar dibawah.
*kirakan jumlah produk/servis yang diiklan dalam blog saya. Jawap dekat blog ye. sebab saya akan umum di blog nanti.
*taipkan jawapan anda diruang komen.

anda tak tahu blog saya ape? tekan je link dibawah ni
muhazashop.blogspot.com

*kemudian jangan lupa add saya sebagai see first anda di facebook dan share post ni. Senangkan?

Jom follow ramai-ramai. Hadiah lumayan menanti anda
**yang bertuah dipilih berdasarkan jawapan tepat dan mengikut semua syarat ditetapkan.
**pemenang akan diumum pada 1/1/2018.

No comments: